Detailní pravidla zpracování osobních údajů
Na základě Nařízení EU 2016/679 (dále jen GDPR) vám sdělujeme informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání, dodavatelů a odběratelů ke kterému dochází v souvislosti s naší obchodní činností.
1. Kontaktní údaje
Správcem osobních údajů je Penzion Hůrka s.r.o., Libchavy 84, 561 16 Libchavy, IČ: 27470768
Společnost je zapsána pod spisovou značkou C 20927 vedené u Krajského soudu v Hradci Králové
Kontaktní údaje na osobu odpovědnou za ochranu osobních údajů jsou:
Telefon/fax: +420 465 582 016
Email: penzion@hurka.cz
2. Tabulka zpracování osobních údajů
Zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání a pracovníků
Název zpracování |
Účel zpracování |
Kategorie osobních údajů |
Právní titul |
Doba uložení |
Další příjemci |
Výběrové řízení na inzerované pozice |
Výběr vhodných zaměstnanců |
Kontaktní údaje a životopis |
Příprava a plnění smlouvy |
Do konce výběrového řízení |
nejsou |
jméno a příjmení;
číslo účtu;
dat. a místo narození;
dosažené vzdělání;
e-mail;
rodné číslo;
informace o dětech;
telefonní číslo |
Pracovní poměr |
Kontaktní údaje a mzdové údaje |
Plnění smlouvy |
Dle platné legislativy |
nejsou |
číslo OP;
číslo ŘP;
otisk prstu = číselná forma(nelze reprodukovat)
adresa |
Pracovní poměr |
Kontaktní údaje a mzdové údaje |
Plnění smlouvy |
Do 3 měsíců po ukončení pracovního poměru |
nejsou |
video a audio nahrávky v pracovní činnosti |
Pracovní poměr |
Prezentační informace |
Plnění smlouvy |
Dle platného ŽL |
nejsou |
obrazový záznam - CCTV |
Pracovní poměr |
Bezpečnostní informace |
Plnění smlouvy – přístup na pracoviště |
24 h |
nejsou |
Zpracování osobních údajů dodavatelů
Název zpracování |
Účel zpracování |
Kategorie osobních údajů |
Právní titul |
Doba uložení |
Další příjemci |
Vystavování objednávek |
Zajištění nákupu zboží a služeb |
Kontaktní a fakturační údaje, kontaktní osoby |
Příprava a plnění smlouvy |
Do konce reklamační lhůty |
nejsou |
Příjem faktur a jejich proplácení |
Evidence faktur přijatých |
Fakturační údaje, kontaktní osoby |
Právní povinnost ze zákona o DPH |
10 let |
nejsou |
Zpracování osobních zákazníků
Název zpracování |
Účel zpracování |
Kategorie osobních údajů |
Právní titul |
Doba uložení |
Další příjemci |
Vyřizování objednávek |
Zajištění služeb z rezervace či z objednávky a případné reklamace |
Kontaktní a fakturační údaje |
Plnění smlouvy |
Do konce reklamační lhůty |
Přepravní služby – Česká pošta, DPD, PPL |
Zajištění fakturace |
Evidence faktur |
Fakturační údaje |
Právní povinnost ze zákona o DPH |
10 let |
|
Telefonická komunikace k vyřízení objednávek a ověřování spokojenosti |
Doplňující informace k vyřízení objednávky a ověření spokojenosti zákazníka |
Telefonní číslo |
Oprávněný zájem |
Do konce reklamační lhůty |
nejsou |
3. Vysvětlení k tabulce a zpracováním
Právní tituly - jsou zákonná odůvodnění zpracování a jsou definovány v nařízení GDPR, článcích 6 a 9.
Doba uložení - znamená, po jakou dobu jsme oprávněni nebo povinni vaše údaje zpracovávat a mít je uloženy.
Další příjemci – zde uvádíme, jakým dalším příjemcům údaje předáváme. Pokud je uvedeno „Nejsou“, pak to znamená, že je nikomu nepředáváme.
Údaje získáváme pouze přímo od uchazečů o zaměstnání a dodavatelů, nemáme jiný zdroj údajů.
Nemáme v úmyslu vaše osobní údaje předávat mimo EU nebo nějaké mezinárodní organizaci.
V případech, kdy je zpracování založeno na právním titulu „Uzavření nebo plnění smlouvy“, potřebujeme vaše osobní údaje pro uzavření smlouvy a její následné plnění, bez nich není možné smlouvu uzavřít.
V případech, kdy je zpracování založeno na právním titulu „Právní povinnost“, potřebujeme vaše osobní údaje zpracovávat na základě zákonných požadavků do dobu stanovenou daným zákonem a po tuto dobu toto zpracování nesmíme omezit ani vymazat. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze za účely uvedenými v tabulce.
4. Popis práv subjektů údajů
Jako subjekt údajů (fyzická osoba, o níž jsou údaje zpracovávány) máte k vašim osobním údajům tato práva:
Právo |
Upřesnění |
Požadovat výpis |
Jedná se o výpis údajů, které o vás vedeme, tzv. právo na přístup.
Výpis provedeme ve formátu podle našich možností. Nemáte právo požadovat výpis ve vámi stanoveném formátu.
Výjimkou kdy nesmíme výpis provést, jsou případy, týkající se dokumentů, jejichž zveřejněním by byla ohrožena práva a svobody jiných osob. Jedná se o osobní údaje dalších osob, ochranu obchodního tajemství, duševního vlastnictví apod. |
Požadovat opravu
|
Pokud zjistíte, že o vás vedeme nepřesné, zastaralé nebo neúplné údaje, požádejte o jejich opravu nebo doplnění. |
Požadovat výmaz
|
Výmaz musíme provést v případech, kdy bychom měli uložené osobní údaje po stanovené době uložení nebo neměli platný právní titul.
Výmaz nesmíme ze zákona provést v případech, kdy je zpracování prováděno z titulu Plnění smlouvy nebo Právní povinnosti. |
Požadovat omezení zpracování |
Toto se týká zpracování z titulu oprávněného zájmu. |
Podat námitku proti zpracování |
Podat námitku lze v případech, kdy je zpracování prováděno z titulu oprávněného zájmu.
Námitka proti zasílání obchodních sdělení bude vždy uznána. |
Odvolat souhlas se zpracováním |
To je možné v případech, kdy je zpracování prováděno na základě souhlasu. Pokud jste ke zpracování poskytli souhlas a odvoláte ho, bude zpracování ukončeno. |
Požadovat výpis v přenositelném formátu
|
Výpis v přenositelném formátu můžete požadovat pouze v případech zpracování založených na právních titulech - plnění smlouvy a souhlasu.
Můžete požadovat vypsání pouze těch údajů, které jste nám předali a které vedeme v elektronické podobě a nemáte právo požadovat formát. Předáme vám je ve formátu XLS s pojmenovanými sloupci. |
Podat námitku proti automatizovanému rozhodování |